آشنایی با بهترین برنامه و نرم افزار ساخت استاپ موشن

معرفی نرم‌افزارها و برنامه‌های ساخت استاپ موشن

استاپ موشن سازهای حرفه‌ای همیشه دنبال برنامه‌هایی هستند که با استفاده از آنها بتونن عکس‌هایی را که تهیه‌کردن، ویرایش کنن و نظم درستی بهشون بدن. ویرایش عکس، صداگذاری و جلوه‌های ویژه از مهمترین خدمات این نرم‌افزارهاست.

در این مقاله  بهترین نرم‌افزارهای استاپ موشن ساز را بهتون معرفی می‌کنیم:

 

1.نرم افزار دراگون فریم (Dragon frame): مشهورترین و حرفه‌ای‌ترین نرم افزار استاپ موشن ساز هست که خیلی از استاپ موشن‌های معروف دنیا مثل «پارانورمن»، «حلقه گمشده» و «بره ناقلا» و… با استفاده از آن ساخته شده‌اند. برخورداری از محیط کاربرپسند، امکان اتصال به دوربین و سرعت مناسب در دریافت تصاویر و ویرایش آنها از مزیت‌های نرم افزار دراگون فریم است.

 

2.نرم افزار انیماشوتر کپچر (AnimaShooter Capture): یه برنامه استاپ موشن ساز که به دلیل داشتن کاربری ساده و کم حجم، کمترین درگیری را بین شما و نرم افزار ایجاد میکنه. این نرم افزار به راحتی شما را به چند دروبین وصل می‌کنه و شما در حین کار می‌تونین بین دوربین‌ها سوییچ بشین و عکاسی کنین.

 

3.نرم افزار آی کیت مووی (iKITMovie): این نرم افزار به دلیل برخورداری از 2200 جلوه صوتی مختلف، میتونه از جنبه صداگذاری دستیار خوبی برای شما باشه. علاوه بر این، جلوه‌های بصری هم در این نرم‌افزار قرار داده شده که در مجموع می‌تونه فایل شما را سریعا برای انتشار در پایگاه‌های اینترنتی آماده کنه.

 

4.نرم افزار آی استاپ موشن (Boinx iStopMotion): این نرم افزار برای استفاده در سیستم عامل مک بسیار گزینه مناسبی هست. این نرم افزار محیط کاربری ساده و آسانی داره که به شما کمک می‌کنه به راحتی استاپ موشن بسازین، تدوین و منتشر کنین. اتصال و پشتیبانی از دوربین‌های DLSR از مزیت‌های این نرم‌افزار است.

 

5.نرم افزار کیو استاپ موشن (qStopMotion): یه نرم‌افزار با محیط کاربری ساده و امکانات مناسب که می‌تونه گزینه خوبی برای کسانی باشه که از سیستم عامل ویندوز و اوبونتو استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار علاوه بر عکاسی از گزینه تایم لپس نیز برخوردار هست و از دوربین‌های DLSR نیز پشتیبانی می‌کند.

 

نکته: اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های

Stop Motion Studio

Stop Motion Builder by MEGA Brands

 Lapse It

 I Can Animate

 Zing StikBot Studio

 iMotion

وکمک بگیرین.

 

اشتراک اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.